loading...
آرسئو، سئو و بهینه سازی سایت
آرسئو، سئو و بهینه سازی سایت بازدید : 912 چهارشنبه 22 دی 1400 نظرات (1)

اگرچه فصل گذشته شاهد عملکرد فانتزی و درخشش وینیسیوس جونیور در برخی بازی ها مثل دیدار برابر آتالانتا و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بودیم اما نهایتاً او در پایان فصل آمار شش گل و هفت پاس گل را از خود به ثبت رساند. البته این آمار نسبت به فصول قبل از آن یک پیشرفت برای ستاره برزیلی به شمار می‌آمد اما وینیسیوس در این فصل فراتر از از حد تصور ظاهر شده است.

کادر فنی فعلی رئال مادرید برنامه ای برای رشد وینیسیوس طراحی کرده اند که شامل مسائل فیزیکی و آمار گلزنی این بازیکن می شود. آن ها تعداد گل های مورد انتظار برای ستاره برزیلی را 12 گل تعیین کردند که برای یک وینگر آمار خوبی محسوب می‌شود. چالش برای وینیسیوس آغاز شد و او در مورد هیچ چیزی اظهار نظر نکرد و فقط به تلاش خود ادامه داد. در واقع این وینگر برزیلی در همان ابتدای فصل درخشان ظاهر شد و در چهار بازی اول رئال مادرید در لالیگا پنج گل به ثمر رساند. وینیسیوس به درخشش خود ادامه داد و نهایتاً با دو گلی که اخیراً برابر والنسیا به ثمر رساند تعداد گل های خود در فصل جاری را به عدد 14 رساند.

آرسئو، سئو و بهینه سازی سایت بازدید : 900 چهارشنبه 22 دی 1400 نظرات (0)

در خبر کوتاهی که در خروجی وبسایت وزارت ورزش و جوانان آمده، لحن پولادگر معاون جدید حمیدرضا سجادی به شکلی است که به نظر، این وزارتخانه مخالفت چندانی با جدایی مجید صدری ندارد. محمد پولادگر که پس از شکست در انتخابات تکواندو به عنوان معاون وزیر منصوب شد، می‌گوید که «عصر امروز بحث و بررسی درباره گزینه بعدی مدیرعاملی» انجام خواهد شد تا به این ترتیب مشخص شود که اولویت وزارت انتخاب مدیرعاملی جدید برای پرسپولیس است. پولادگر با اشاره به اینکه سجادی هم در جلسه حضور داشت، گفته: «این موضوع در جلسه ای با حضور  دکتر سید حمید سجادی و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در محل این وزارتخانه بررسی شود.»

آرسئو، سئو و بهینه سازی سایت بازدید : 472 چهارشنبه 22 دی 1400 نظرات (0)

رقابت های جام ملت های آفریقا شب گذشته ادامه یافت و تیم ملی فوتبال مصر در نخستین دیدار خود برابر نیجریه با یک گل تن به شکست داد. دیداری که با انتقادات گسترده ای از سبک بازی فراعنه به خصوص در نیمه نخست همراه شد و حتی کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی مصری ها نیز در پایان بازی به این موضوع اذعان داشت. اما جنجال بزرگ شکست مصری ها برابر نیجریه در پایان بازی رخ داد.درحالیکه شکست برابر نیجریه به مذاق هواداران مصری حاضر در استادیوم خوش نیامده بود اعتراض آنها با واکنش سرمربی این تیم نیز مواجه شد.

آرسئو، سئو و بهینه سازی سایت بازدید : 468 چهارشنبه 22 دی 1400 نظرات (0)

عمر السوما، مهاجم تیم الاهلی عربستان، با تغییر نتیجه دیدار مقابل الفیصلی، تیمش را از هفتمین باخت در لیگ حرفه ای عربستان نجات داد. عمر السوما که به دلیل مصدومیت دو، سه هفته ای از میادین به دور بود در دیدار تیمش مقابل الفیصلی از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت و در نهایت توانست با دبل در این بازی تیمش را صاحب یک امتیاز کند. نتیجه تساوی دو بر دو در این بازی در حالی به دست آمد که گل اول بازی را تیم الفیصلی در دقیقه دهم توسط هشام فائق به ثمر رساند. این گل در حالی که چیزی نمانده بود تا نیمه اول را به سود این تیم کند در نهایت توسط ستاره سوری الاهلی پاسخ داده شد و در دقیقه ۴+۴۵ عمر السوما توانست از روی نقطه پنالتی بازی را در همان نیمه اول یک بر یک کند و در نتیجه دو تیم با ۱ امتیاز راهی رختکن شدند.

آرسئو، سئو و بهینه سازی سایت بازدید : 471 چهارشنبه 22 دی 1400 نظرات (0)

فدریکو کیه‌زا در جریان پیروزی 3-4 برابر رم از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و حداقل تا شش ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. این موضوع باعث شده که مدیران یووه در حال بررسی شرایط بازار نقل و انتقالات و ارائه پیشنهاد به بازیکنان هجومی دیگری باشند که احتمال جذب آنها در پنجره زمستانی وجود دارد. پیش از این جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده بود که یووه قصد دارد پیشنهادی را به زنیت سن پترزبورگ ارائه کرده و برای جذب سردار آزمون اقدام کند. قرارداد این مهاجم ایرانی در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و به همین دلیل می‌توان با غیبت مناسبی او را خریداری کرد.

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 13,414
  • بازدید سال : 83,088
  • بازدید کلی : 397,504